Total:
Vezi detalii

Întrebări frecvente

Totul este simplu

Din meniul sitului accesați "Produse" sau "Broșura". În compartimentul "Produse" veți găsi toate produsele disponibile in campania curentă, grupate în categorii. În compartimentul "Broșura" puteți "răsfoi" broșura și alege produsele dorite. Adăugați în coș toate produsele pe care doriți să le comandați apoi plasați comanda. În scurt timp ve-ți fi contactat pentru a confirma comanda.

Dacă prețul produsului este diferit de prețul din broșură, înseamnă ca este o greșeală pe site. Prețul real este cel din broșură. După ce plasați comanda, noi vom avea grijă să verificăm dacă prețurile sunt corecte, iar in caz că este vre-o greșeală, totalul va fi recalculat și corectat.

Comanda poate fi anulată pînă in momentul confirmării. Pentru aceasta contactati administrația, noi v-om returna produsele în coș. Dacă nu sunteți registrat, puteți să refuzați comanda în momentul cînd sunteți contactați de administrație pentru confirmarea comenzii.

Comenzile se livrează in zilele de vineri, sâmbătă și duminică a săptămînii ce urmează după acea în care a fost plasată comanda. De ce? Compania AVON Cosmetics Moldova facturează comenzile in fiecare zi de marți, chiar daca comanda a fost plasată cu 4 sau 5 zile mai devreme. Pe parcursul zilei de miercuri produsele comandate sunt aduse din România și doar joi seara acestea ajung la oficiul Poștal din Chișinău. Pe parcursul zilelor de vineri, sâmbătă și duminică comenzile sunt livrate către clienții Be Avon. Livrarea se efectuiază de către un reprezentant AVON, care vă poate consulta, la cererea Dvs.

Comenzile in afara Chișinăului se livrează prin intermediul Poștei. Pentru aceasta se achită o taxă de 40 lei pentru expediere.

În ziua în care comanda ajunge la cel mai apropiat oficiu poștal veți primi o înștiințare că pe numele Dvs a venit un colet. Pentru a primi coletul veți avea nevoie de buletinul Dvs de identitate.